مصاحبه آرشیو خبر ها
آندره آ باید پاسپورتش را پاره کند

آندره آ باید پاسپورتش را پاره کند

گل دقیقه ی 88 زازا که با تغییر جهت وارد دروازه شد، تعیین کننده بود چون یووه 1‐0 بازی را برد و از پارتنوپی در جدول جلو زد. جانلوییجی بوفون کاپیتان افسانه ای یوونتوس در مورد حوادث این بازی به اظهار نظر پرداخت:

 

در 15 دقیقه ی آخر بازی، اگر مساوی می کردیم ناراحت نمی شدم، من همیشه امیدوار بودم که در آن دقایق عملکردی جادویی از یک نفر بتواند ۳ امتیاز را برایمان به ارمغان بیاورد.بعدش زازا از کلاهش خرگوش درآورد و شعبده بازی کرد! در 10 دقیقه ی پایانی، ناپولی ابتکار عمل را در دست داشت، فکر اینکه می توانید بازی را ببرید تنها وقتی در چنین لحظاتی به سراغتان می اید که بارهای این کار را انجام داده باشید. ناپولی کار را برای ما سخت کرد و امروز 1 امتیاز حقش بود. ما تیم بسیار با کیفیتی پشت سرمان در جدول داریم.

کاپیتان ادامه دادند : 

.در تمام مسابقه من تنها یک واکنش نشان داد ، چون با هم تیمی های فوق العاده ای بازی می کنم.نه تنها مدافعان مستعدی که در مقابلم هستند و با تلاششان به من کمک می کنند ، بلکه هافبک و مهاجمان روبروی آنها. اعتراف می کنم که اگر امشب ناپولی بازی را می برد بسیار نگران می شدم، چون جبران 5 امتیاز اختلاف با چنین تیمی آسان نبود.البته نیازی نیست بگویم که هنوز ۱۳ مسابقه ی دیگر باقی مانده است و فرصت های زیادی تا آخر فصل برای برگشتن هست.

 

او در پایان به تمجید از بارزالی پرداخت:

در 35 سالگی، او فرم فوق العاده ای دارد، باید پاسپورتش را پاره کند تا نتوانیم سنش را متوجه شویم. در بازی هایی که مهم هستند، او همیشه به من کمک می کند وقتی بازی می کند، هنوز هم یکی از بهترین ها در دنیاست.من هرگز در مورد بازی کردن با او تردید نداشته ام.همین صحبت ها را برای لئو و جورجو هم باید تکرار کنم ، آنها دپارتمان مستحکم و منسجم تیم ما را کامل می کنند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: